سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رسانه ها

حوزه/ رسانه های باید به رسالت خود در زمینه ترویج و نهادینه سازی فرهنگ اسلامی به خوبی عمل کنند و خود را متعهد با انجام آن بدانند.

خانم زهرا خوشبخت در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در لرستان با اشاره به این که با اشاره به نقش حوزه های علمیه درپیشبرد امور دینی جامعه، گفت: حوزویان باید با روشنگری، در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و عفاف و حجاب بکوشند.

وی با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: امروز همه وظیفه دارند نسبت به پدیده بدحجابی بی تفاوت نباشند و با تبلیغ فرهنگ حجاب و تاکید بر رعایت حجاب اسلامی، به وظیفه دینی خود عمل کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد با تاکید بر ضرورت تلاش دستگاه های فرهنگی و رسانه ها در ترویج عفاف و حجاب، افزود: برای گسترش فرهنگ حجاب در جامعه باید آسیب های بدحجابی را به بانوان گوشزد کرد تا با رعایت این اصل مهم اخلاقی، بنیان خانواده ها مستحکم تر گردد.

وی همچنین روشنگری و ایجاد بصیرت نسبت به رعایت حجاب توسط رسانه ها را از جمله راهکارهای مقابله با بدحجابی برشمرد و تصریح کرد: رسانه های باید به رسالت خود در زمینه ترویج و نهادینه سازی فرهنگ اسلامی به خوبی عمل کنند و خود را متعهد با انجام آن بدانند.

خوشبخت در پایان با اشاره به فعالیت های بانوان طلبه در حوزه فرهنگ، گفت: در حال حاضر بیش از 30 بانوی مبلغه این مدرسه، جلسات مذهبی خانگی بانوان را اداره می کنند و به ترویج آموزه های اهل بیت(ع) می پردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha