دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام میرعمادی لرستان

حوزه/ اگر امروز ایران اسلامی با اقتدار در مقابل زورگویان می ایستد و مذاکره کنندگان ایرانی از حقوق هسته ای ملت در مجامع بین المللی دفاع می کنند، به واسطه دوران طلایی دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان، در سالن جهاد کشاورزس استان، گفت: شهدا، ایثارگران و رزمندگان گنجینه های ارزشمند ایران اسلامی  هستند و همه ما وظیفه داریم در پاسداشت آنها و معرفی آنان به جامعه خصوصا نسل جوان تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: امروز مهمترین وطیفه پاسداشت ارزش های دفاع مقدس، بر عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس است و باید این سرمایه عظیم معنوی برای نسل های بعدی حفظ شود.

امام جمعه خرم آباد، امنیت  و اعتماد به نفس در مقابل زورگویان را از دستاوردهای دوران دفاع مقدس برشمرد و ابراز داشت: اگر امروز ایران اسلامی با اقتدار در مقابل زورگویان ایستادگی می کند، به واسطه دوران طلایی دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان است.

وی تصریح کرد: دفاع مذاکره کنندگان ایران اسلامی از حقوق هسته ای ملت در مجامع بین المللی نیز به واسطه اقتدار واعتماد به نفسی است که رزمندگان دفاع مقدس به ما داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که شهدا راه مستقیم را به او نشان دادند، تاکید کرد: باید از گنجینه عظیم دفاع مقدس به خوبی پاسداری کنیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha