سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 339380
۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
نماز

حوزه / رییس ستاد اقامه نماز استان لرستان از اجرای طرح نهادینه سازی فرهنگ نماز اول وقت در ادارات استان خبر داد.

 حجت الاسلام عابدین درویش پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اجرای طرح نهادینه سازی فرهنگ نماز اول وقت در ادارات استان لرستان، گفت: در قالب این طرح، مدیران ادارات افراد برتر را به ستاد اقامه نماز معرفی می کنند تا مورد تقدیر قرار گیرند.

وی افزود: در بیشتر مدارس استان لرستان کارگاه های روحانی محور آموزش احکام به دانش اموزان برگزار می شود و دانش اموزان نمار اول وقت را به جماعت اقامه می کنند.

*برگزاری مرحله مدرسه ای مسابقات قرآنی

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد نیز از برگزاری مرحله مدرسه ای مسابقات قرآنی با حضور بیش از 60 طلبه خواهر خبر داد.

خانم خوشبخت با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد گفت: نفرات برگزیده این دوره از مسابقات هفته آینده معرفی و به مرحله استانی راه می یابند.

*برپایی کرسی های آزاد اندیشی

حجت الاسلام فاضلی، معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان هم در گفتگو با خبرنگار حوزه در خرم آباد با اشاره به نامگذاری امسال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، گفت : در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی با موضوع شعار سال در دانشگاه لرستان برگزار می شود

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 8 کرسی آزاد اندیشی در زمینه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی توسط این نهاد برای دانشگاهیان برگزار شد.

معاون نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه لرستان همچنین با اشاره به برگزاری برنامه های مذهبی در محرم و صفر، افزود : علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری، کلاس های قرآنی برای خواهران در حال برگزاری است.

برگزاری جلسات آموزشی امر به معروف و نهی از منکر

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، از برگزاری جلسات آموزشی شیوه های امر به معروف و نهی از منکر، با حضور اساتید روحانی برای کارکنان  این سازمان خبر داد.

 حجت الاسلام سید عیسی موسوی با اشاره به اینکه صیانت از خانواده ها در برابر هجمه های فرهنگی دشمن و رعایت حجاب و عفاف در بین بانوان شاغل از اهداف اجرای این طرح است، گفت : امر به معروف و نهی از منکر لطف خداوند متعال برای بندگان است و ما هم باید قدردان آن باشیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در طول سال برای خانواده های کارکنان، افزود : هر هفته برنامه های قرآنی یکبار در منازل کارکنان برگزار می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha