جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانیت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد گفت: امروز با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب وظیفه تبلیغ و اطلاع رسانی طلاب و روحانیون در بین مردم دو چندان شده است.

حجت الاسلام حیات الغیب در گفتگو با خبرنگار«حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که کارکرد روحانیت ادامه راه انبیاء و اولیای الهی است، گفت: روحانیت حقیقت قرآن و اهل بیت(ع) را در جامعه تبلیغ و تبیین می کنند

وی با اشاره به این که بعثت انبیای الهی مقدمه ای برای بعثت نبی مکرم اسلام(ص) بود، ابراز داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) دو میراث گرانبها یعنی قرآن و اهل بیت(ع) را به یادگار گذاشتند و بشر برای رسیدن به قله های سعادت باید  به این دو گوهر تمسک جوید.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، روحانیت را مروج و مفسر معارف قرآن و اهل بیت(ع) خواند و تصریح کرد: امروز با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب وظیفه تبلیغ و اطلاع رسانی طلاب و روحانیون در بین مردم دو چندان شده است و باید مردم را نسبت به این توطئه ها آگاه کرده و برای رفع شبهات دینی تلاش کنند.

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به این که دشمنان نسبت به گسترش اسلام در جهان هراس دارند، تاکید کرد: روحانیت باید بصورت فراگیر و در فضای بین المللی، منطق، عقلانیت و زیبایی های دین اسلام را تبیین کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha