دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌‌الاسلام ملکی معصومیه

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره امام خمینی(ره) و تجلیل از برترین های پرونده های پژوهشی مدرسه علمیه معصومیه قم، در سالن همایش های این مدرسه برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید ملکی، مدیر مدرسه علمیه معصومیه، شب گذشته در این مراسم با اشاره به این که عمل به تکلیف یکی از خواسته‌های خدای متعال از بندگانش است، گفت: آرامش در عمل به تکلیف محقق می‌شود.

وی با بیان این که به یاد خدا بودن همانا عمل به تکلیفی است که بر عهده انسان‌ها گذاشته‌شده است، ابراز داشت: یاد خدا انسان را به سمت تفکر سوق می دهد.

این استاد حوزه، طلاب را به جدیت در تحصیل توصیه کرد و افزود: طلاب باید با پژوهش های دقیق علمی، دانش خود را افزایش دهند تا بتوانند در جامعه اثرگذار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به ویژگی‌های شهید مطهری، ادامه داد: این شهید والامقام با تعمق و تدبر درس خواند و همواره پژوهش را در اولویت کارهای علمی خود قرار داده بود.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه همچنین با بیان نقل قولی از شهید بهشتی، خاطرنشان کرد: همان‌طوری که شهید بهشتی تاکید می‌کردند که استکبار و دشمنان باید از نوع مطالعات جهادی طلاب بترسند، چراکه اگر در کشور تولید علم صورت گیرد، دشمنان انقلاب ناامیدتر می شوند.

ارسال بیش از 80 مقاله به جشنواره چهارم

معاون پژوهش مدرسه معصومیه نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه پژوهش، ابراز داشت: یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه فعالیت های آموزشی پژوهش محور بود که الحمدالله این امر امروز محقق شده است.

ملک نهاوندی در ادامه با بیان این که بیش از 80مقاله به جشنواره امام خمینی(ره) ارائه شده بود، گفت: 11مقاله دارای رتبه برتر و همچنین تعداد 7نفر نیز در بخش پرونده های پژوهشی شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی همچنین با اشاره به ارائه بیش از 60 مقاله برتر طلاب مدرسه معصومیه به جشنواره علامه حلی، افزود: خوشبختانه آموزش های پژوهش محور موجب شد تا طلاب این مدرسه دو سال پیاپی جزء نفرات برتر جشنواره علامه حلی باشند.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از برترین های جشنواره امام خمینی(ره) با اهداء لوح تجلیل شد .

انتهای پیام 16/313

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha