دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ملکی

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی تفسیر حوزه اظهارداشت: اندیشمندان صهیونیست براین باورند که اعتقادات شیعه بر دو محور پرچم سرخ حسینی و سبز مهدوی استوار است و تنها راه غلبه بر شیعه، انحراف دراین دو محوراست.

حجت الاسلام والمسلمین  حمید ملکی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزار«حوزه»  با تسلیت عاشورای حسنی و گرامیداشت روز مباره با استکبار جهانی گفت: اندیشمندان صهیونیست براین باورند که اعتقادات شیعه بر دو محور پرچم سرخ حسینی و سبز مهدوی استوار است و تنها راه غلبه، انحراف براین دو محورمی باشد.

وی افزود: دشمنان در رأس آنها اسرائیل غاصب با برنامه مدون به دنبال تخریب ارزشها، بی ارزش کردن آموزه های دینی هستند و می خواهند به شکل های مختلف زشتی ها را رنگ و لعاب زیبایی بدهند و لباس زشتی برتن حق بپوشانند تا مردم قدرت تشخیص حق از باطل را نداشته باشند.

مدیرمرکز تخصصی تفسیر اظهار داشت:  متاسفانه  غیرت دینی در جامعه کمرنگ شده و یک زمانی مردم برای  امر مقدس ازدواج همدیگر را دعوت می کردند، ولی امروزه زن وشوهر برای جدا شدن جشن طلاق برپا می کنند و مردم را باخبر می کنند  و بدتر از  ازدواج های سفید در جامعه است.

 مدیر مدرسه معصومیه  با بیان این که  پشت پرده همه  برنامه ها به رژیم غاصب صهیونیزم واقع شده است، خاطر نشان کرد: دشمن می خواهد با ترویج این نوع برنامه ها در جامعه و به خصوص در بین قشر جوان غیرت دینی را کم رنگ کند و پلیدی ها در پیش مردم زیبا به نظر برسد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی به نقش روحانیت در پاسداری و حفظ ارزش ها اشاره کرد و افزود: در این زمان که یزیدیان زمان و در رأس آنها اسرائیل که اعتقادات شیعه را آماج تیر های زهرآگین قرار دادند و با برنامه های گستردة رسانه ای، در صدد جلوه دادن برنامه های ضد ارزشی، بجای برنامه ارزشی هستند، روحانیت  شیعه وظیفه دارد با تمام وجود از این ارزشها حراست کند و با آگاهی بخشیدن و تبلیغ دین، جامعه دینی را از آفات واکسینه کند.

مدیرمرکز تخصصی تفسیر، بهترین راه مقابله با فتنه های دشمن را، احیاء  فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه دانست اظهار داشت: احیاء  فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر،در حقیقت احیاء دیگر ارزش ها است و در این عرصه مدیریت مدرسه معصومیه،  6 تیم تبلیغی را برای اجرا و احیاء ارزشهای دینی به استانهای تهران، اصفهان ومناطق دیگرکشور  اعزام کرده است. 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha