چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کنگره

حوزه/ نمایشگاه پوستر و عکس با هدف نمایاندن چهره واقعی تروریست‌های تکفیری در حاشیه برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در حاشیه برگزاری این کنگره بین‌المللی در قم نمایشگاهی نیز با هدف نمایاندن چهره واقعی تکفیری‌ها در قم برگزار شده است.

این کنگره در مجتمع امام کاظم(ع) برگزار شده و در حاشیه آن، نمایشگاهی شامل عکس و پوستر از سخنان رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید ایران، عراق و دیگر کشورها در مورد تکفیری ها و راهکارهای مقابله با این گروه های تروریستی و همچنین جنایات تکفیری ها برپا شده است.

اعلام برنامه های  نوبت عصر کنگره

بعد از مراسم افتتاحیه پنل های تخصصی برگزار می شود و بعد از حضور هیئت رئیسه در جایگاه دکتر ابراهیم جعفری نخست وزیر سابق عراق سخنرانی خواهد کرد.

پس از آن مولوی عبدالرحمن سربازی امام جمعه اهل سنت چابهار، سید ابراهیم امین رئیس دفتر حزب الله لبنان، شیخ السید حسین برکه از علمای برجسته غزه، شیخ عبدالله صالح، نایب رئیس دبیرکل مجمع عمل اسلامی بحرین، حسن بیدمز معاون حزب سعادت ترکیه، حسن مکی فعال سیاسی سودان و محمد العاصی امام جماعت نیویورک از نویسندگان مقالات ایرانی و خارجی به ایراد دیدگاه های خود می پردازند.

همچنین در نوبت عصر امروز نیز چهار نشست با موضوع تبارشناسی جریان های تکفیری، ریشه یابی افکار تکفیری، جریان های تکفیری و پیامدهای سیاسی آن و بررسی راهکارهای جهان اسلام برای برون رفت از بحران تکفیر برگزار خواهد شد.

 

بعد از نماز مغرب و عشا امروز نیز چهار نشست تخصصی نیز برگزار می شود که از ساعت 18:30 تا 20:30 ادامه خواهد یافت.

این نشست صبح فردا ادامه خواهد یافت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha