یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طاحونی نطنز

گروه‎های تکفیری و صهیونیستی آفتی بزرگی نه تنها برای مسلمین بلکه برای تمام جهان بوده و قطعا آتش آنها دامن پدید آورندگان آنها را هم خواهد گرفت.

حجت الاسلام عليرضا طاحوني، در گفتوگو با خبرنگار حوزه با توجه به برگزاري«کنگره جهانی جریانهای افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام»، اظهار کرد: با توجه به مبانی مخالف گروه داعش نسبت به ارزشهای اسلامی، آنها از وادی اسلام خارج و با توجه به مبانی انحرافی و مخالف با عقل این گروههای تروریستی، از جرگه انسان هم نیستند.

امام جمعه نطنز ادامه داد: بنابراین به حکم این قضاوت و بینش صحیح ضروت دارد که براساس حفظ وظیفه شناشی از سوی بزرگان اسلام، ضمن اینکه باید نگاه از صهیونیست منحرف نگردد، این آفت و بلای جدید الحداث که به عنوان بلای خانمان سوز به جان عالم اسلام و مسلمانان با ندای تفرقه افتاده اند، حذف گردد.

وی تصریح کرد: مسمانان چه شیعه و سنی و سایر ادیان با انسجام و وحدت و رویه مشترک و با توجه به اهداف مشترک و از طریق مختلف هر چه زودتر باید از شر این گروههای ضد انسانی و ضد اسلامی خلاصی یایند.

این استاد حوزه، گفت: از سوی دیگر متناسب با بزرگ بودن این آفت از باب تناسب موضوع، شایسته است و حتی ضرورت دارد که نخبگان درجه یک عالم اسلام اعم از مراجع شیعه و مذاهب مختلف اهل سنت به این مسئله ورود داشته باشند.

وی در پایان اذعان داشت: گروههای تکفیری و صهیونیستی آفتی بزرگی نه تنها برای مسلمین بلکه برای تمام جهان بوده و قطعا آتش آنها دامن پدید آورندگان آنها را هم خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha