جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همکاری‌ها

نشست کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان البرز، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، در کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، نشست کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان البرز، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین حوزوی، مدیر کل آموزش و پرورش و دیگر اعضا، در دفتر امام جمعه کرج برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در این نشست، با تاکید بر ضرورت آشنا سازی دانش آموزان با فرهنگ دینی، تعاملات بین حوزه های علمیه و آموزش و پرورش  را مثبت و سازنده ارزیابی کرد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای اسناد بالا دستی و سند تحول بنیادین در قالب تقویت همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، توصیه های لازم را برای بهبود روند امور، به اعضای کمیته همکاری ها ارائه کرد.

در ادامه این نشست، خسرو ساکی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز با ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های کمیته همکاری ها، گفت: گروه های انحرافی، گرایش به فرق مختلف ضاله و بهائیت، مدگرایی، مواد مخدر، ضعف حجاب و عفاف و مسائل اخلاقی از جمله آسیب هایی است که دانش آموزان را تهدید می کند، لذا ضروری است با همراهی و کمک حوزه های علمیه و مبلغان دینی نسبت به مرتفع کردن این آسیب ها تلاش و جدیت داشته باشیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha