جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نواب ابوالحسن

حوزه/ رییس دانشگاه ادیان و مذاهب تصریح کرد: دانشگاه های ما ضمن تاکید بر لزوم پویایی و نشاط سیاسی باید مراقب باشند که خدای ناکرده اسیر جناح ها و باندهای سیاسی نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فرارسیدن شانزدهم آذرماه ، روز دانشجو ابراز داشت: امروز دانشجوی کشور ما باید بیش از هر زمان دیگری با تاکید بر بصیرت دینی و انقلابی خود، به صیانت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی همت بگمارد.

وی سیاست زدگی و بی برنامه بودن را از جمله آفت های مهم فراروی دانشجو و دانشگاه برشمرد و افزود: شرایط کنونی کشور و جهان می طلبد که دانشجوی ایرانی مسلمان با هوش و بصیرت سیاسی بالای خود به رصد و تحلیل اوضاع بپردازد و البته مراقب باشد که اسیر جناح ها و باندهای سیاسی نشود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که امروز با وجود میلیون ها دانشجو و ده ها هزار استاد، کشور ما دارای ظرفیت بسیار بزرگ علمی و پژوهشی است، گفت: آنچه مهم است این که ما از این پتانسیل عظیم در جهت تحقق اهداف مقدس دینی و انقلابی خود هر چه بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم وجود آرامش در دانشگاه در عین برخورداری از نشاط علمی و سیاسی خاطرنشان کرد: بی شک تلاش در مسیر ایجاد تنش و درگیری روانی و فکری در دانشگاه ها آن هم با اهداف و اغراض سیاسی خاص ، خدمت به اهداف دشمنان انقلاب اسلامی می باشد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha