سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام عسکر دیرباز

حوزه/ رئیس دانشگاه قم برنامه هاي هفته ي پژوهش را مانور اقتدار علمي كشور عنوان كرد و گفت: گاهي مردم از دستاوردهای علمی موجب دلگرمي جامعه خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمين عسکر دیرباز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پژوهش، فناوری، اشتغال و کار آفرینی که در سالن بعثت فرهنگسرای جوان استانداری قم برگزار شد، اقتدار را از ويژگي هاي جامعه ي اسلامي عنوان كرد و با اشاره به اهمیت علم در پيشرفت جوامع اظهارداشت: علم عامل عزت و قدرت در جامعه اسلامی است.

رئیس دانشگاه قم با بيان اين كه برای عزت امت اسلامی باید به پیشرفت روز افزون در زمینه علم دست يابيم افزود: پژوهشگران بايد با توجه به وضعيت جامعه اقتصاد مقاومتي را در صدر كارهاي خود قرار دهند.

دبیر ستاد هفته پژوهش با اشاره به مشكلاتي از قبيل تورم، رکود و بیکاری در جامعه گفت: پژوهشگران مي توانند با اثرات غني علمي خود زمينه ي برون رفت از این معضلات را فراهم كنند.

حجت الاسلام والمسلمين دیرباز برگزاری نمایشگاه‌های هفته پژوهش در کشور را مانور اقتدار علمی کشور عنوان و تصريح كرد: آگاهي مردم از دستاوردهای علمی موجب دلگرمي جامعه خواهد شد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سياست هاي كلي نظام مقدس جمهوري اسلامي و نامگذاري امسال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي" افزود: همه ي مسئولين، دانشگاهيان و صنعتگران بايد با تلاش بيش از پيش خود زمينه ي تحقق بخشي به اين سياست ها را فراهم نمايند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha