شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
گرم آبدشتی

حوزه / نشست کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، به منظور بررس راهکارهای تعامل بیشتر، در استان یزد برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام محمدگرم آبدشتی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان‌های خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر گفت: نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش وپرورش با هدف بررسی هم اندیشی و افزایش راهکارهای تعامل بین این دو نهاد علمی برگزار می گردد.

وی افزود: این مراسم با حضورحجت الاسلام والمسلمین ملکی مشاور وزیر و دبیر ستاد، علیرضا رحیمی معاون پژوهش و برنامه ریزی و حجت الاسلام شریفی، کارشناس پژوهش و برنامه ریزی، و اعضای کمیته همکاری حوزه های علمیه  و آموزش و پرورش استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته مسئول اداره اطلاع رسانی دبیرخانه ستاد همکاری ها، این مراسم روزهای سه شنبه و چهارشنبه 25و 26 آذر ماه سال جاری در محل  اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، برگزار می گردد.

گفتنی است: شرکت در همایش ائمه جماعات جلسه کمیته همکاری ها، بازدید از حوزه علمیه استان، مراکز مذهبی، شرکت در شورای معاونین و بازدید از برخی از ادارات استان از جمله برنامه های حجت الاسلام والمسلمین ملکی مشاور وزیر آموزش و پرورش در سفر دو روزه به یزد خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha