شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام قریشی ارومیه

حوزه/ امام جمعه ارومیه گفت: نوآوری در توسعه مخاطب و فرصت دادن به افراد برای تولید آثار و محصولات غنی، می تواند در جذب مخاطب مفید باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی به همراه معاونین این اداره که در دفتر امام جمعه صورت پذیرفت، با اشاره به الهی ساختن نیات در انجام امور و مسئولیت های واگذار شده به مسئولین اظهارداشت: جلب رضایت و مرضی خداوند موجب موفقیت و نصرت الهی می شود.

وی اخلاص در امور و عدم غفلت از هدف را رمز برتری مسئولین در پست های مختلف عنوان کرد و گفت: وجدان آگاه انسان و الهی کردن نیت در کارها اجر و پاداش بسیار دارد چراکه که پست ها و عزل و نصب ها دنیوی بوده و تنها اعمال نیک حاصل قرب الهی و رضایت خداوند می شود.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر نقش رسانه در انتقال مفاهیم اجتماعی، فرهنگی و دینی عنوان کرد: توسعه مخاطب از رکن رکین و سفارش شده مقام معظم رهبری در صدا و سیما است، تمامی مباحث تولید و ساخت برنامه ها برای مخاطب بوده که در راستای توسعه و جذب مخاطب باید صورت گیرد که در غیر این صورت موجب تضرر می شود.

وی حرکت و هم سویی مجموعه صدا و سیما را در راستای رهنمودهای رهبری مبنی بر عدم جناح بندی دانست و اذعان داشت: صدا وسیما باید با روش رهبری هم سو و همگام عمل کند چراکه جذب مخاطب با حزب و جناح بندی میسر نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی جناح بندی در صدا و سیما را موجب از بین رفتن مخاطبان دانست و افزود: نوآوری در توسعه مخاطب و فرصت دادن به افراد برای تولید آثار و محصولات غنی می تواند در جذب مخاطب مفید باشد.

وی در ادامه با تاکید بر نقش رسانه در اشاعه فرهنگی دینی افزود: صدا وسیما در راستای افزایش بصیرت و اعتقادات دینی می تواند عرصه را مستعد ساخته و در مقابل تهاجمات فراهنگی و جنگ نرم دشمن همچون دژ محکمی مبارزه کند.

در این مراسم مسعود مجرد، مدیرکل جدید صدا و سیمای آذربایجان غربی صدا و سیما را زبان گویای نظام دانست و افزود: پیروی از ولی فقیه و ترویج باورهای دینی، مبارزه با جهل و خرافه و مشکلاتی که دشمنان از طریق راه اندازی جریان های تکفیری بوجود می آورد با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در اذهان مردم خنثی می شود.

وی حرکت در خط رهبری را شاخصه موفقیت و جذب مخاطب عنوان کرد و افزود: یکی از دیدگاه های مهم رهبری هدایت و روشنگری مردم از طریق رسانه است که می توان باساخت و ارائه آثار فاخر به جذب حداکثری مخاطی دست پیدا کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha