دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجاب ریحانه النبی

حوزه/ مسئول طرح ملی حجاب ریحانه النبی گفت: طرح حجاب ریحانه النبی در سال تحصیلی 94-93 با هدف تشویق دختران به حفظ حجاب اسلامی، با تحت پوشش قرار دادن 18000 دانش آموز 6 استان در حال اجراست.

حجت الاسلام عسکرآبادی مسئول طرح ملی حجاب ریحانه النبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت:‌ مرکز حجاب ریحانه النبی در سال تحصیلی 94-93 با هدف جذاب سازی فرهنگ حجاب و تشویق دانش آموزان به رعایت حجاب و پوشش اسلامی، 18000 دانش آموز را در 68 آموزشگاه و توسط 107 مربی آموزش دیده، تحت پوشش طرح این مرکز قرار داده است.

وی در توضیح طرح افزود: مربیان طلبه خواهر به برکت تبلیغ چهره به چهره و تدریس کتب آموزشی، و با ایجاد فضای جذاب علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی به تبلیغ حجاب می پردازند که مورد استقبال بسیار بالای استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

وی با اشاره به  سالروز کشف حجاب رضاخانی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح های کاربردی حجاب مقابله با سمپاشی های دشمنان و احیای حجاب برتر و پوشش چادر است که این نمایانگرعزت بانوی مسلمان محجبه در جبهه جنگ نرم است و می‌تواند نقشه مزدوران برهنگی را در تحقق مجدد کشف حجاب رضاخانی خنثی نماید.

حجت الاسلام عسکرآبادی گفت: خون پاک شهیدان آمربه معروف و شهدای فرهنگ حجاب، قیام مسجد جامع گوهرشاد گرفته تا شهادت شهید علی خلیلی، ضامن بقای فرهنگ حجاب و غیرت است و بانوان مسلمان باید با حفظ حجاب خویش سنگربانان اصلی حجاب و فرهنگ حجاب باشند.

مسئول طرح ملی حجاب ریحانه النبی در پایان سخنان خود گفت: زنان عفیف سراسر جهان با الگوپذیری از زنان محجبه ایران اسلامی وبا گام نهادن در مسیر بیداری اسلامی، در تحقق فرهنگ جهانی حجاب سهم بسزایی دارند و این بیداری مدیون حضور عفیفانه دختران خوش حجاب در جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام   31

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha