جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
556

حوزه/ آیین نکوداشت پنجاهمین سال تاسیس موسسه در راه حق شب گذشته با حضور علما، اساتید و شخصیت های برجسته حوزه علمیه و مدیران اجرایی استان، در سالن اجتماعات این موسسه درقم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این مراسم صمیمی در حالی برگزار شد که بسیاری از چهره های قدیمی این موسسه گردهم آمدند و با بیان خاطراتی، یاد پنجاه سال فعالیت این موسسه علمی، فرهنگی، آموزشی، تبلیغی و ترویجی را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش: در این مراسم که به مدت 150 دقیقه به طول انجامید، حضرات آیات ممدوحی، استادی، خرازی، معزی، بهشتی و حجج اسلام والمسلمین  صالحی منش(استاندارقم)، بنایی (معاون استاندار)، راستگو، ملکا و جمعی دیگر از چهره های برجسته حوزه های علمیه به ویژه اعضای هئیت امنا و هیئت مدیره موسسه در راه حق حضور داشتند.

خیرمقدم حاج محمود لولاچیان به عنوان رئیس هیئت مدیره پس از قرائت قرآن کریم آغاز گر مراسم بود که با مداحی ذاکر اهل بیت(ع) حاج عباس حیدرزاده ادامه پیدا کرد.

در ادامه این مراسم، مهندس اخوان عضو هیأت مدیره موسسه و به نمایندگی از سوی آیت الله مسعودی خمینی اشاره ای به فعالیت های 5 دهه این موسسه کرد.

حجت الاسلام راستگو به عنوان یکی دیگر از وابستگان موسسه و سپس حجت الاسلام والمسلمین  معزّی به عنوان اعضای موسسه در راه حق به ایراد سخن و بیان خاطراتی از دوران گذشته پرداختند.

این گزارش حاکیست، دکتر کمال خرازی(وزیر سابق امورخارجه) حجت الاسلام حسینی قمی و آیت ا لله استادی به عنوان سخنرانان این مجلس به نکات و مسائل ارزشمندی پیرامون بهبود وضع موجود و تقدیر از فعالیت های چندین دهه این موسسه مطالبی را ارائه نمودند.

برای تحول موسسه در راه حق جوانان را بکاربگیرید

حاج محمود لولاچیان در جمع اعضای هیأت مدیره و اعضای موسسه در راه حق با اشاره به تماس تلفنی  به منظور دعوت از حجت الاسلام  والمسلمین محسن قرائتی برای حضور در نکوداشت پنجاهمین سال تاسیس موسسه در راه حق گفت: آقای قرائتی در این تماس تلفنی به نکته مهمی اشاره کرد و خواست در همایش مطرح شود.

رئیس هیئت مدیره موسسه در راه حق گفت استاد قرائتی کار گیری نیروی جوان را رمز تحول و روزآمدی موسسه در راه حق عنوان کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم که شهردار و فرماندار قم حضور داشتند دفترچه ای به منظور ثبت خاطرات هر یک از اعضای موسسه به حاضرین در جلسه داده شد و نوید آن را دادند در سال آینده و مراسم جشن 51 سالگی موسسه کتاب خاطرات اعضای موسسه در راه حق منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha