شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی چراغی پور

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی، گفت: این سناریوی نخ‌نما شده، نشان از حماقت و کج‌فهمی اسلام‌ستیزان دارد.

حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با اشاره به اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو، اظهار کرد: این سناریوی نخ‌نما شده که نشان از حماقت و کج‌فهمی بیگانگان و اسلام‌ستیزان دارد، تلاشی در راستای تخریب چهره نورانی اسلام است.

وی، به حیات بخش بودن احکام و تعالیم اسلامی اشاره کرد و افزود: هر کسی که کمترین اطلاعی از حقیقت دین اسلام داشته باشد می‌فهمد که اسلام، ضد خشونت و افراطی‌گری است و این گونه اقدامات موهن با اصول و عقاید این دین تناقض دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، اقدام گستاخانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو را  نقض آشکار حقوق بشر و کنوانسیون‌های صلح و دوستی دانست و تصریح کرد: توهین آشکار به ساحت مقدس پیامر رحمت و مهربانی که مورد احترام ادیان الهی است، موجب خشم جوامع اسلامی شده است.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور با بیان این که چنین اقداماتی غیر اصولی و ضدبشری است، گفت: باید با عوامل این گونه اقدامات که به بهانه آزادی بیان دست به هر عملی می زنند، مطابق قوانین حقوقی و بین‌المللی برخورد کرد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha