شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاونت تهذیب

حوزه/ به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم، هفتمین نشست از سلسله نشست های تربیتی ویژه خانواده های طلاب، یکم بهمن سال جاری، برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام سید مرتضی صالحی ،  با اعلام این خبر اظهارداشت: اداره خانواده یکی از بخش های معاونت تهذیب است که در راستای مهارت افزایی و افزایش سطح آگاهی خانواده های حوزوی فعالیت می نماید که در همین راستا تاکنون برنامه های متعددی با موفقیت اجرا شده و تاثیرات خوبی داشته است.

مدیر اداره خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم، ادامه داد: سلسله نشست های تربیتی از جمله این برنامه ها است که با حضور خانواده های حوزویان و استفاده از کارشناسان توانمند این عرصه برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از نیازهای اساسی در جامعه آشنایی خانواده ها با مهارت های زندگی است تصریح کرد: این مهم در خانواده های حوزوی به لحاظ داشتن وظیفه تبلیغ و الگو بودن آنها برای جامعه اهمیتی دو چندان دارد لذا ما با برگزاری این نشست ها در صدد هستیم تا این مهارت های زندگی را به طلاب و خانواده های آنان مطابق آموزه های اسلامی آموزش دهیم .

این مقام مسئول، با بیان اینکه سلسله نشست های تربیتی چندین سال است که با رویکرد تربیت دینی فرزندان و نحوه تعامل همسران باهم و با فرزندان برگزار می شود؛ گفت: هفتمین نشست از این سلسله نشست ها، چهار شنبه  اول بهمن ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین تراشیون، از اساتید مشاوره حوزه برگزار می گردد.

وی، با بیان این مطلب که همه طلاب و خانواده های آنان  می توانند در این نشست ها شرکت نمایند، خاطرنشان کرد: هفتمین نشست از سلسله نشست های تربیتی طلاب، چهار شنبه  اول بهمن ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات  مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha