شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عبداللهی حوزه خواهران

حوزه/ معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران گفت: بیش از 40 درصد کارشناسان و صاحب نظران مسائل رفتاری و تربیتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از حوزه های علمیه خواهران می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، اصغرعبداللهی در اجلاس سراسری مدیران و اعضای هیأت امنای حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور اظهارداشت: کسانی که در سنگر انقلاب زحمت کشیدند اجرمجاهدین و صابرین را در کارنامه اعمال خود ثبت کرده اند.

این مقام مسئول در حوزه علمیه خواهران ادامه داد: پس از استقرار حکومت اسلامی حضرت امام(ره) با نگاه بلند و عمیقی که داشتند به دنبال تربیت نسلی انقلابی و  پاک برای تقویت بنیان های جامعه و خانواده در حکومت اسلامی شدند که در همان سالها حکم تاسیس حوزه علمیه خواهران را صادر کردند.

معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران بیان داشت: امروز این هدایت و سکانداری به دست مقام معظم رهبری می باشد، که منّویات ایشان برای حوزه های علمیه خواهران یک اصل اساسی و راهبردی تلقّی می شود.

وی با بیان اینکه کلام رهبر معظم انقلاب برای ما خط مشی و استراتژی است، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و هجمه های دشمنان اگر شرایط تنگ تر گردد و بسان زندگی در شعب ابی طالب شود حوزه های علمیه خواهران  مانند همیشه از حرکت نمی ایستد پشت سر ولایت حرکت خواهد کرد.

معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران با بیان این که امروز بیش از ۱۰ هزار نیروی اداری کشور تربیت یافته حوزه‌های علمیه خواهران می باشند، گفت: این تعداد از خواهران طلبه در پست هایی از جمله مدیر، مربی و کار‌شناس در ادارات مشغول به خدمت هستند.

وی افزود: خدمت به حوزه علمیه خواهران کار بسیار مهم و با ارزشی است که نباید از آن غافل شویم، حوزه علمیه خواهران نهاد کارآمد، اثر بخش، فراگیر و مرجع است، این چهار محور، اساس حوزه علمیه خواهران است.

وی با تاکید بر نقش حوزه علمیه خواهران بیان کرد: درسطح جهان هیچ دین و آیینی در بخش بانوان به کارآمدی و اثر بخشی حوزه علمیه خواهران نرسیده است و این نهاد علمی یک نماد بین المللی و فرهنگی است.

یک درصد بودجه برای فرهنگ

وی با اشاره به بودجه فرهنگی کشور عنوان کرد: بودجه فرهنگی کشور بسیار پایین است و در کل، یک درصد بودجه  کشور برای فرهنگ هزینه می‌شود و در مجموع8 / 3 درصد بودجه عمومی کشور برای امور فرهنگی هزینه می‌شود.

معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران با اشاره به جنگ نرم دشمن تصریح کرد: امروز دشمنان به سمت جنگ فرهنگی با کشور ما رفته‌اند و برای مقابله با آن نیاز به بودجه‌های فرهنگی مناسبی می باشد.

معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت انتخابات سال آینده اظهار داشت: انتخابات سال آینده مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نباید مجلس ولایت مدار را از دست دهیم.

عبداللهی بیان کرد: حوزه علمیه خواهران استراتژی بلند نظام جمهوری اسلامی ایران برای تربیت لشکر الهی است که در راستای تقویت اسلام و حاکمیت خداوند روی زمین، تقویت دین مداری مردم و نیروی مدافع ولایت فقیه اقدام می‌کنند.

انتهای پیام   313/17

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha