یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پژوهش

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه مازندران از برگزاری کارگاه های آموزشی روش تحقیق و پژوهش، به مدت دو روز، در مدرسه علمیه امام صادق(ع) نکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، حجت الاسلام جواد قنبری با اعلام این خبر گفت: نخستین جلسه کارگاه آموزشی دو روزه روش تحقیق و پژوهش، روز یک شنبه با حضور طلاب در مدرسه علمیه امام صادق(ع) نکا برگزار شد و دومین جلسه این کارگاه نیز از صبح امروز در حال برگزاری است.

مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی مهم ترین مباحث مربوط به روش تحقیق و پژوهش در علوم اسلامی از سوی حجت الاسلام میرعمادی، استاد حوزه علمیه مازندران تدریس شد.

وی بر ضرورت آشنایی طلاب با روش های نوین پژوهش تأکید کرد و گفت: تقویت پژوهش در مدارس یکی از مهم ترین راه های شتاب بخشی به تحول در حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام قنبری با تأکید بر این که تلاش حوزه علمیه مازندران بر تحقق آموزش پژوهش محور است، افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی در مدارس، فرصت خوبی برای رسیدن به این هدف مهم است.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی پژوهش در نهج البلاغه نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران به زودی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) نکا برگزار خواهد شد.

وی، کارگاه آموزشی پژوهش در قرآن با حضور استاد نادر قنبری، پژوهش در فقه و اصول با حضور استاد دکتر مبینی و کارگاه آموزشی مقاله نویسی را از دیگر برنامه های مدرسه علمیه امام صادق(ع) نکا اعلام کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha