جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تفاهم نامه حوزه و اوقاف مازندران

حوزه/ تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه استان مازندران و اداره کل اوقاف و امورخیریه این استان، به امضای مسئولین این دو مرکز رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، در راستای شناسایی واحیاء موقوفات حوزوی و همچنین ضرورت خوداتکایی مدارس علمیه، تفاهم نامه همکاری دو جانبه ای امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران و حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان، در محل مدیریت حوزه به امضاء طرفین رسید.

بر اساس این تفاهم نامه، اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان نسبت به احصاء و احیای موقوفات  حوزوی اقدام خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در این مراسم بر ضرورت احیای موقوفات حوزوی در استان تأکید کرد و گفت: تفاهم نامه همکاری میان حوزه علمیه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زمینه احیای این موقوفات را فراهم می کند.

حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف وامور خیریه مازندران نیز با اعلام آمادگی برای همکاری با حوزه استان، ابراز امیدواری کرد: با تقویت کمیته موقوفات حوزه علمیه استان، زمینه احیاء و بهره برداری صحیح از موقوفات حوزوی فراهم شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha