شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ناصر شکریان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: کسانی که امروز از فضای حوزه به خوبی استفاده کرده و بهره وافی را برده اند، می توانند خدمت بهتری داشته و دانشگاه، ادارات و ... طالب آنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر شکریان در جمع طلاب بابل، امیرکلا و بندپی مقیم  حوزه علمیه قم در مدرسه علمیه فیضیه، با تأکید بر اینکه طلاب باید از فرصت های موجود بهره کافی ببرند، اظهار داشت: امروز جامعه خریدار روحانیونی است که از فرصت ها به خوبی استفاده کرده و سخن برای گفتن دارند.

وی ادامه داد: امروز اشخاصی که از فضای حوزه به خوبی استفاده کرده و بهره وافی را برده اند، می توانند خدمت بهتری داشته و دانشگاه، ادارات و ... طالب آنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی  استان مازندران با اشاره به این آیه: «لیس للانسان الا ما سعی»، ابراز داشت: خداوند متعال چیزی را بدون زحمت به کسی نخواهد داد و باید قدر این فرصت جوانی را دانست و از آن به خوبی استفاده کرد.

امام جمعه موقت شهرستان بابل با اشاره به انواع خدمت به مردم، خاطرنشان ساخت: خداوند متعال خدمت دین را به پیامبران(ص) و ائمه اطهار(ع) سپرده است که از این بزرگواران به ما ارث رسیده تا به جامعه خدمت دینی داشته باشیم؛ لذا ارزش خدمت دین قابل قیاس با دیگر خدمات نیست.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان این مطلب که سازمان تبلیغات نهادی متعلق به رهبری است، تصریح کرد: اعزام مبلغ یکی از بخش هایی است که سازمان تبلیغات مسئول آن بوده و طلاب می توانند در این موضوع به این نهاد مراجعه نمایند.

فعالیت 4 هزار هیئت مذهبی در استان

حجت الاسلام والمسلمین شکریان ساماندهی هیئت های مذهبی را یکی دیگر از فعالیت های سازمان تبلیغات دانست و گفت: 4 هزار هیئت مذهبی در استان مازندران فعال بوده و ساماندهی مداحان و مسائل مربوط به آنان از دیگر فعالیت های ما می باشد.

وی به فعالیت های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: این واحد با 70 عنوان فعالیت، کارهای بسیاری را به سرانجام رسانده که مهمترین آن تربیت نیرو می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار داشت: تا به امروز 7 هزار نیروی دارای گواهینامه قرآنی در استان مازندران تربیت کرده ایم.

امام جمعه موقت شهرستان بابل با اشاره به مراکز و مؤسسات قرآنی تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، ابراز داشت: 528 مرکز و مؤسسه در استان مشغول به فعالیت بوده و قریب به 1000 نفر از شاغلین در این مراکز و مؤسسات بیمه شده اند.

مدیر کل تبلیغات  اسلامی مازندران به  طرح های مصباح الهدی و نورالهدی اشاره کرد و گفت: این طرح اختصاص به استان مازندران داشته و طی 6 سال به سرانجام خواهد رسید و قریب به 2500 نفر در این دو طرح در حال آموزش می باشند.

وی خاطرنشان ساخت: سرپرستی 5 دبیرستان معارف صدرا پسرانه و دخترانه از دیگر فعالیت های ما در این سازمان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شکریان در پایان خاطرنشان ساخت: فعالیت در فضای مجازی از دیگر فعالیت ها بوده و تولیدات خوبی در این عرصه داشته ایم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha