سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 344110
۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
قبرستان

حوزه/ طلاب و روحانیون خوزستان با اهداء گل به مادران شهید و غبار روبی مزار شهدا، با آرمان ها و سیره شهدای انقلاب، تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین گلباران و غبار روبی قبور شهدا، عصر امروز با حضور علما، روحانیون، طلاب، اقشار  مردم ولایتمدار و مسؤولان، در اهواز برگزار شد.

در این مراسم، مردم همراه با طلاب و روحانیون، ضمن غبار روبی و عطر افشانی شهدای انقلاب، با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام سعید جعفری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: به یقین مردم با حضور خود در این برنامه، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از نظر روحی آرامش خاطر پیدا کرده و این آرامش خاطر که به برکت قبور مطهر شهدای حاصل شده، سبب بیمه شدن آنها در برابر دسیسه های دشمنان می شود.

وی با تأکید بر این که شهدا عاملان اصلی پیروزی انقلاب بودند، گفت: اگر جوانان میهن عزیز اسلامی ایران با لبیک به فرمان ولایت فقیه، در صحنه مبارزه با رژیم پهلوی حاضر نمی شدند و با خون خود، زمینه های پیروزی انقلاب را مهیا نمی کردند، امروز دیگر نامی از اسلام و اسلامیت وجود نداشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان با اشاره به تلاش طلاب و روحانیون برای تببین سیره شهدا در جامعه، اظهار داشت: آن دسته از روحانیونی که در زمان انقلاب در عرصه مبارزه با رژیم فعال بودند، باید برای معرفی و بیان رشادت های جوانان و شهدای انقلابی آن دوران تلاش ویژه داشته باشند.

 برپایه این گزارش، در پایان این مراسم، طلاب جوان با اهداء گل به مادران شهید و غبار روبی مزار شهدای انقلاب، با آرمان های شهدا تجدید میثاق و بیعت کردند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha