جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید کاظم خوانساری

حوزه/ مسئول اجرایی ساخت بیمارستان تخصصی امیرالمومنین(ع) از افتتاح این پروژه در دهه فجر سال 1395 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم خوانساری امروز  در مراسم کلنگ زنی بیمارستان تخصصی امیرالمؤمنین(ع) ویژه طلاب  که با حضور آیات مقتدایی و بوشهری برگزارشد، ضمن خیرمقدم به مدعوین، اظهار داشت: در این مراسم شاهد حضور آیت الله سیدمحمدباقر خوانساری واقف این بیمارستان تخصصی هستیم که مدت 20 روز در بیمارستان قلب تهران بستری بود و امروز با آمبولانس در این مکان حضور پیدا کرده است.

وی ادامه داد: پس از اقدام چند دهه گذشته آیت الله العظمی گلپایگانی مبنی بر ساخت بیمارستان در قم، امروز این توفیق حاصل شد تا در اجرای اوامر پدر و برای خدمت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) این خواسته دیرینه ایشان تحقق پیدا کند و  پس از ماه ها تلاش و پیگیری وزیر محترم بهداشت و همکارانشان در حال تحقق این أمر هستیم.

مشاور وزیر امور خارجه ابراز داشت: این بیمارستان در 6 طبقه، با 160 تخت خواب و مجهز به امکانات پزشکی روز  ساخته و انشاءالله در دهه فجر سال 1395 ظرف مدت دو سال افتتاح خواهد شد.

سفیر سابق ایران در لیبی خاطرنشان ساخت: این بیمارستان موقوفه ای است برای روحانیون و خانواده های آنان؛ البته عموم مردم نیز می توانند از آن استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خوانساری تصریح کرد: در قراردادی که با وزارت بهداشت امضاء کرده ایم، مقرر شد که پس از پرداخت درصدی از مخارج بیمارستان توسط بیمه، مابقی آن توسط تولیت پرداخت و از این عزیزان هیچ مبلغی دریافت نشود.

وی ادامه داد: در این قرارداد قید شده که تحت هیچ عنوان، واقف، تولیت، هیئت امنا و دانشگاه علوم پزشکی حق برداشت ریالی از درآمد های مالی این بیمارستان را ندارند.

مشاور وزیر امور خارجه بیان داشت: این بیمارستان با هماهنگی کامل وزارت بهداشت ساخته و مطابق با قرارداد، همکاری و تعامل صمیمانه میان بیمارستان، تولیت، واقف و وزارت بهداشت خواهد بود.

سفیر سابق ایران در لیبی در پایان گفت: همزمان با کلنگ زنی این بیمارستان، احداث آن شروع  می شود و ظرف مدت 4 ماه، سقف 6 طبقه از این بیمارستان به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha