پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
96

حوزه/ قائم مقام وزیر بهداشت گفت: مجمع خیرین سلامت استان قم با اهتمام ویژه ای جلسات را تشکیل داده و تمام مدیران و نمایندگان بیوت مراجع برای رفع مشکلات و موانع در این مجمع حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر ایازی،  امروز در مراسم کلنگ زنی بیمارستان تخصصی امیرالمومنین(ع) قم، ضمن ابلاغ تشکر دولت و وزیر بهداشت و درمان از آیت الله سیدمحمدباقر خوانساری، اظهار داشت: نظام سلامت کشور علی رغم حمایت دولت و مجلس در حوزه مسائل بهداشت و درمان با مشکلات جدی مواجه و ما را در تنگنا قرار داده است.

وی ادامه داد: امروز کشور با کسری 60 هزار تخت بیمارستان مواجه بوده و احتیاج به 25 هزار میلیارد تومان اعتبار است؛ در حالی بودجه عمرانی این وزارت، 1300 میلیارد تومان می باشد.

قائم مقام وزیر بهداشت افزود: متأسفانه این مشکل در قم پررنگ تر بوده و این استان از جهت تعداد تخت بیمارستانی در قیاس با سایر استان ها، در وضعیت بدتری قرار دارد.

دکتر ایازی خاطرنشان ساخت: مجمع خیرین استان قم با اهتمام ویژه ای جلسات خود را تشکیل داده و تمام مدیران و نمایندگان بیوت مراجع برای رفع مشکلات و موانع در این مجمع حضور پیدا می‌کنند؛ امیدواریم با اهتمام مسئولان و خیرین، این مشکلات برطرف گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha