پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت‌الاسلام عباسی - جامعه المصطفی

حوزه/ دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره بین المللی شیخ طوسی از ارسال 665 اثردر دو بخش عمومی و ویژه به دبیر خانه این جشنواره خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفدهمین جشنواره شیخ طوسی گفت: جشنواره علامه طوسی قدیمی ترین جشنواره پژوهشی حوزه با سابقه 17ساله است.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش ویژه، با عنوان «جهان اسلام و پدیده تکفیر» و همچنین بخش عمومی برگزا می شود.

دبیر جشنواره علامه طوسی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع اسلام هراسی و تخریب چهره اصیل اسلام، هفدهمین جشنواره علامه طوسی موضوع ویژه خود را به این مهمم اختصاص داد که 151 مقاله در این حوزه واصل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: بخش دوم این جشنواره شامل بخش عمومی بود که در آن پژوهش های پژوهشگران المصطفی در قالب مقاله، کتاب و پایان نامه های علمی به دبیر خانه رسیده است. به طور کلی شامل514 اثر بود.

وی عنوان کرد: بررسی مقالات برتر و ارائه آن ها در قالب شگرد علمی در روز چهارشنبه 29بهمن ماه در تالار شهید عارف الحسینی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره خاطر نشان کرد: در این همایش  پژوهشگرانی از 25 کشور جهان، آثار خود را به این همایش ارسال کردند که در نهایت از 80 نفر در روز 30 بهمن ماه  تجلیل به عمل خواهدآمد.

وی عنوان کرد: این جشنواره در پنج شنبه هفته جاری با حضور آیت الله جنتی به همراه تجلیل از پژوهش های برتر در مجتمع  امام خمینی(ره) واقع در میدان جهاد برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha