پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جوادی

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی بر مبارزه دولت با مفاسد اقتصادی تاکید کردند و گفتند: این مبارزه باید با شدت بیشتری دنبال شود تا نظام اقتصادی کشور اصلاح گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید شب گذشته در  دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا برگزار شد، با اشاره به تلاش دنیای غرب و استکبار برای ارائه چهره خشن از اسلام، ملت و نظام جمهوری اسلامی در ۳۵ سال گذشته اظهارداشتند: ملت ایران در تمام مراحل پس از انقلاب، چهره ای معتدل، عقلانی و عزت مند از خود ارائه داده است به طوری که امروز دنیا این ملت را با خصوصیات فوق می شناسد.

ایشان ادامه دادند: غرب اگر منصفانه نگاه کند، خواهد دید با تمام عناد و دشمنی که نسبت به اسلام به خرج داده و در ماجرای سلمان رشدی و انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز اخیر و تقویت گروه های تکفیری مشاهده شد، ملت ایران نماد اسلام رحمانی و اعتدال است.

حضرت آیت الله جوادی آملی از دولت خواستند تا از همه ظرفیتها برای رونق در تولید استفاده کند و تصریح کردند: کشوری که سرشار از منابع مختلف است باید از همه ظرفیت ها برای توسعه اقتصادی بهره مند شود.

ایشان با تقدیر از عزم دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهارداشتند: این مبارزه باید با شدت بیشتری دنبال شود تا نظام اقتصادی کشور اصلاح گردد.

حضرت آیت الله جوادی آملی ضمن ابلاغ سلام به دکتر روحانی، سفر رئیس جمهوری کشورمان را به استان قم موجب آبادانی بیش از پیش این استان دانستند.

رئیس دفتر رییس جمهور  نیز در این دیدار اظهارداشت: دولت یازدهم با پیگیری سیاست اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی، بدنبال دستیابی به رونق و رشد اقتصادی بدون اتکا به درآمدهای نفتی است.

دکتر نهاوندیان اظهارداشت: دولت یازدهم با پیگیری سیاست اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی، بدنبال دستیابی به رونق و رشد اقتصادی بدون اتکا به درآمدهای نفتی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha