پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نجف لکزایی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: اگر کسی می خواهد مکتب اسلام را بپذیرد باید آموزه های دینی در دسترس او قرار بگیرد؛ ولی متاسفانه یکی از موانع در این مسیر، کارشکنی غربی ها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی امروز در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: رسالت  انقلاب اسلامی جهانی است و پیروزی انقلاب در سطح منطقه و بین الملل موجب شدتا کسانی که دغدغه های آموزه های اسلامی را دارند بهتر بتوانند پیام انقلاب و اسلام را به شیوه های متخلف تولید کنند.

وی یکی از مشکلات حوزه نشر را  عدم دسترسی به  تولیدات آموزه های دینی دانست و افزود: اگر کسی می خواهد مکتب اسلام را بپذیرد باید آموزه های دینی در دسترس او  قرار بگیرد ولی متاسفانه یکی از موانع کارشکنی غربی ها و حضور  مکاتب در این عرصه است که اجازه نمی دهند تولیدات اسلامی و مکتب ناب شیعه  به مردم دنیا برسد.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی اظهار داشت: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از این قبل مشکلات مستثنی نبوده ولی کار بزرگی که در این پژوهشگاه صورت گرفته موضوع نشر دیجیتال بود و توانست این مشکلات را پشت سر بگذارد.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت:  امروز جنگ سیگنال است و مذهبی موفق است که بتواند سیگنال های زیادی تولید کند،  جنگ چریکی یکی از انواع جنگ ها در عرصه رسانه و دیجیتال است.

حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی افزود: زیر ساخت های فنی و قانونی برای نشر دیجیتال فراهم شده و همزمان هر آثاری که تولید می شود علاوه بر نشر کاغذی در سطح دیجتال در عرصه جهانی نیز منتشر می شود و این یکی از مزیت های نشر دیجیتال است .

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha