دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام نجف لکزایی

حوزه/ اولویت اول برای مدیران و مسئولان شهر قم، باید وجهه بین المللی آن باشد، زیرا علم از این شهر به اقصی نقاط جهان می رسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی امروز در همایش بین المللی «خانواده بین الملل اسلامی» که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزارشد، با اشاره به عظمت ماه بهمن در انقلاب اسلامی بیان داشت: این ماه نوید رهایی از سلطه و استکبار را می‌دهد و امیدواریم امت اسلامی بتواند در این راه موفق گردد.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) اظهارداشت: اولویت اول برای مدیران و مسئولان شهر قم، باید وجه بین المللی آن باشد، زیرا علم از این شهر به اقصی نقاط جهان می‌رسد.

وی به ضروت توجه به آنچه که در منطقه می‌گذرد اشاره کرد و گفت:آنچه به نام اسلام در منطقه روی می‌دهد و داعش و امثال آن را به عنوان اسلام مطرح می‌کنند؛ باید پیروان اسلام واقعی و اهل بیت (ع) در کنار یکدیگر در صحنه بین الملل حاضر شوند و نشان دهند اسلام واقعی غیر از داعش و امثال آن است.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی اظهار داشت: آنچه در فرانسه روی داده اقدام کوچکی از اتفاقاتی است که برای اسلام هراسی در دنیا انجام می‌شود و ما باید به دنبال رفع این مشکل باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha