شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 345861
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
غروی - گلپایگان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی شهرستان گلپایگان، با تاکید براینکه سبک زندگی فاطمی در جامعه نهادینه شود، گفت: زندگی این بانوی بزرگ اسلام الگویی برای تمام بانوان است.

حجت الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گلپایگان، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، با تاکید بر این‌که امروزجامعه ما نیازمند سبک زندگی فاطمی است، اظهارداشت: این بانوی بزرگ اسلام، الگویی برای جوانان و خانواده های امروزی هستند ، الگویی که جوانان با استفاده از آن و سبک زندگی علوی و فاطمی بتوانند مسیر روشن و سرشار از معنویت را بپیمایند.

وی با اشاره به  حدیثی از پیامبر (ص) مبنی براینکه خدای تعالی فاطمه و شیعیان او را از آتش روز قیامت منقطع و دور نگه‌داشته، ادامه داد: فاطمه اسمی است که از اسماء حق تبارک و تعالی مشتق گردیده ، و بر عرش و جنت چنین نوشته شده است : اَنَا الفاطِر وَ هذِهِ فاطمه.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی شهرستان گلپایگان، با اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا(س) بیان کرد :  حضرت فاطمه(سلام الله علیها) صاحب ولایت کبری است، یعنی همان‌طوری که باید به ولایت رسول اکرم(ص)، امیرالمومنین و حسنین(علیهم السلام) ایمان داشت، می بایست به ولایت حضرت صدیقه زهرا(سلام الله علیها) نیز همان‌گونه اعتراف کرد و معتقد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha