پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
778

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: گسترش آموزه‌های دینی در فضای مجازی می‌تواند از ترویج فحشا و فساد در این فضا جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال  امروز در مراسم رونمایی از پایگاه اینترنتی پاسخگویی به شبهات با زبان انگلیسی و نشریه الکترونیکی «پاسخ» که پیش از ظهر امروز در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان این که گسترش معارف دینی باید در اولویت کار طلاب قرار داده شود  اظهارداشت:  افرادی که مطالعات خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند در روز قیامت از جایگاه معنوی بالایی خواهند شد.

وی  با بیان  حدیثی از معصومین(ع) اظهارداشت:  محققانی  که در عرصه‌های مختلف دینی پژوهش‌هایی  انجام می دهند،  باید دستآوردهای خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به رونمایی از پایگاه اینترنتی پاسخگویی به شبهات به زبان انگلیسی بیان داشت: این حرکت فرهنگی اقدام ارزشمندی است؛ زیرا پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی نقش مهمی در ترویج معارف دینی دارد.

وی با تاکید بر این که گسترش آموزه‌های دینی در فضای مجازی می‌تواند از ترویج فحشا و فساد در این فضا جلوگیری کند، گفت: امیدواریم با استفاده از این حرکت‌های فرهنگی در فضای مجازی بتوانیم گستره ارائه آموزه‌های دینی را افزایش داده و از گسترش شبهات در جامعه جلوگیری کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha