شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کسب و کار

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قم گفت: آموزش فقهی و کاربردی کسب و کار و آموزش بهنیه در استفاده از منابع زیر زمینی از جمله فعالیت های معاونت تبلیغ حوزه در بین اصناف و تولید کنندگان است.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام شریفی امروز در گردهمایی ائمه جماعات، مبلغین، و اصناف و صنعت گران استان قم با موضوع «فرمان رهبری و حمایت از تولید ملی»  که در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد در سخنانی هدف از این گردهمایی را یادآوری و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.

 وی افزود: بهترین تذکر و یادآوری، آموزه ها و سبک زندگی اهل بیت (ع) در جامعه است. معصومین(ع) اهتمام خاصی به تولیدات مانند جو، گندم و خرما داشتند و این نوع کارها را عبادت و تقویت اسلام و مسلمانان عنوان می کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قم اظهار داشت: اصناف و صنعتگران قشر مهم و تأثیرگذار در جامعه در اجرای منویات مقام رهبری هستند و با همکاری این گروه بسیار تأثیر گذار، بهتر می توان  دستورات و آموزه های دین و از  همه مهمتر اقتصاد مقاومتی را در جامعه به اجرا در آورد.

وی خاطر نشان ساخت: آموزش فقهی و کاربردی کسب و کار و آموزش بهنیه در استفاده از منابع زیر زمینی از جمله فعالیت های معاونت تبلیغ حوزه  در بین اصناف و تولید کنندگان است.   

 انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha