شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 346560
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
علمای بحرین

حوزه/ ملت بحرین با ایستادگی و مقاومت پیوسته در مطالبه حقوق خود ثابت کرده اند که سیاست سرکوب و خشونت نظام آل خلیفه در زندان و خارج از زندان نمی تواند در اراده مردم خللی وارد سازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای همبستگی خود را با زندانیان دربند اعلام کردند و خواستار دخالت سازمان های حقوقی بین الملل و اعزام گزارشگر سازمان بین المللی مبارزه با شکنجه به بحرین شدند.

ترجمه بیانیه علمای بحرین که با عنوان "زندانیان در حال شکنجه" منتشر شده به این شرح است:

باسمه تعالی

الحمد لله رب العالمین و الصلاة والسلام علی اشرف الأنبیاء والمرسلین محمد و آله الطیبین الطاهرین.

سلام و درود بر بردباری و ایستادگی شما و تحمل این همه شکنجه و سرکوب پشت میله های زندان.

سلام و درود بر ایستادگی شما که با ایستادگی خود بهای دفاع از حقوق ملت خود را می پردازید.

درود بر شما که به خاطر مطالبه آزادی و کرامت در بند هستید... این روزها اخبار رنج های مضاعف و شکنجه شما به گوش ما می رسد..

ما ضمن محکوم ساختن این اقدامات جنایتکارانه با زندانیان و معارضان سیاسی همبستگی خود را با شما اعلام می کنیم و از سازمان های حقوق بشر و بین المللی می خواهیم هرچه زودتر در این زمینه اقدامی بکنند و زمینه اعزام گزارشگر سازمان مبارزه با شکنجه به بحرین فراهم شود تا تحقیقاتی در زمینه شکنجه و سرکوب زندانیان بحرین صورت بگیرد.

ملت بحرین با ایستادگی و مقاومت پیوسته در مطالبه حقوق خود ثابت کرده اند که سیاست سرکوب و خشونت نظام آل خلیفه در زندان و خارج از زندان نمی تواند در اراده مردم خللی وارد سازد و ملت بحرین هیچ گاه از مطالبه حقوق مشروع خود دست نخواهند برداشت بلکه بر مقاومت و ایستادگی آنها خواهد افزود.

و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha