شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پاسخ به سئوالات- مشاوره

حوزه/ رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی از ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به 20 هزار زائر حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در سال 93خبر داد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» از مشهد، جواد هاشمی با اعلام این خبر گفت: واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی واقع در سر درب غربی صحن جامع رضوی، از اول فروردین ماه، خدمات مشاوره‌ای به علاقمندان ارائه می دهد.

وی با بیان این که در سال 93 به بیش از 20 هزار زائر، خدمات مشاوره رایگان ارائه شد، افزود: واحد مشاوره دینی همه روزه به جزء جمعه ها، از ساعت 8 صبح تا 20 شب آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در ایام نوروز است.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی با بیان این که در طول ایام سال این مرکز همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 به صورت تلفنی به علاقمندان نوبت‌ می‌دهد، اضافه کرد: به منظور رفاه حال هر چه بیش‌تر زائران حضرت رضا(ع)، در ایام نوروز نوبت‌دهی تنها به صورت حضوری انجام می‌شود.

هاشمی افزود: واحد مشاوره دینی به منظور پاسخگویی صحیح و منطقی به نیازهای دینی، اخلاقی، تربیتی و اجتماعی زائران و مجاوران مبتنی بر آموزه‌های‌‌ دینی با استفاده از اساتید و کارشناسان متخصص و متعهد به پیشگیری از آسیب‌های روحی و اجتماعی که برخی از زائران و مجاوران با آن رو به رو هستند، می‌پردازد.

براساس اعلام آستان قدس رضوی، وی خاطرنشان کرد: مدرسه پریزاد نیز پاسخگوی شبهات دینی و اعتقادی در زمینه های «دین‌شناسی عمومی»، «علوم قرآنی و حدیث»، «فلسفه و عرفان»، «تاریخ و سیره انبیاء و ائمه معصومین(ع)»، «فرق و مذاهب»، «منبع شناسی دینی» و «شخصیت شناسی دینی» میزبان زائران بارگاه منور رضوی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha