جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قران

حوزه/ رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از برگزاری 320 محفل "انس با قرآن در جوارعترت" با شرکت 340 هزار نفر، در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مهدی لسانی، با اعلام این خبر گفت: اداره علوم قرآنی با تمسک به سفارش رسول وحی(ص) و در راستای سند چشم‌انداز آستان قدس رضوی، ارتقای دانش و بینش قرآنی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را دنبال می کند و با برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف قرآنی اعم از کلاس‌های آموزشی، نشست‌های تدبری، محافل قرآنی، مسابقات و جشنواره ها، زمینه انس همگان با قرآن کریم را فراهم کرده است.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در خصوص برگزاری محافل "انس با قرآن در جوار عترت" در حرم مطهر رضوی، عنوان کرد: محافل قرآنی با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی و گروه‌های تواشیح و ابتهال، شش ماهه اول در رواق امام خمینی(ره) و شش ماهه دوم، بعد از نماز مغرب و عشاء در دارالقرآن الکریم برگزار گردید که در مجموع بیش از 340 هزار نفر از این محافل بهره‌مند شدند.

براساس اعلام آستان قدس رضوی، وی با اشاره به این که فعالیت‌های قرآنی آستان قدس رضوی به دو صورت عمومی و تخصصی برگزار می شود، ابراز داشت: بخشی از این فعالیت‌ها در ۱۰ استان و ۳۰ شهر موقوفه‌دار همچون سمنان، تهران، اصفهان، یزد، خوزستان، خراسان شمالی و جنوبی انجام می‌شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha