شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام پناهیان

حوزه / امروز شاهد برکات بسیاری از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران در منطقه هستیم و مقاومت و رشادت مردم دلیر یمن در برابر قدرت های زورگوی منطقه ای و جهانی، نشأت گرفته از آن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، ظهر امروز در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع)، با اشاره به آیاتی از سوره محمد(ص)، گفت: امروز شاهد برکات بسیاری از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران در منطقه هستم که به طور خاص می توان به مقاومت و رشادت مردم یمن در برابر قدرت های زورگوی منطقه ای و جهانی اشاره کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: بسیاری از مردم یمن از شیعیان محب اهل بیت(ع) و شیفتگان امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هستند.

وی در ادامه با اشاره به نقش نصرت و یاری الهی در حمایت مظلومان، تصریح کرد: نباید از نصرت الهی غافل شد، چرا که در این صورت، مومنان ضعیفی در برابر مشرکان خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان تاکید کرد کرد: همه باید به تأسی از اهل بیت(ع)، از خداوند متعال، اراده و شجاعت لازم را در برابر فتنه های دشمنان بخواهیم تا سعادتمند شویم.

وی همچنین با اشاره به کلام امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه آستان قدس رضوی، پایتخت معنوی ایران اسلامی است، گفت: امروز برخلاف میل و خواست دشمنان، بارگاه منور رضوی، پایگاه شیعه است و همه ما باید از این منبع قدرت، استمداد و یاری بطلبیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha