چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 347124
۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
1

حوزه/جدیدترین اثر شیخ عصام العماد از علمای برجسته کشور یمن در حاشیه نمایشگاه « شهرک معارفی بهشت بانو» آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام با حضور جمعی از محققان حوزه ودانشگاه و همچنین بازدیدکنندگان این نمایشگاه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، عصام العماد که از علمای وهابی شیعه شده یمنی به حساب می آید، جدیدترین اثر خود را با عنوان "تجربتی مع الامام محمدبن الحسن العسگری علیه السلام" در ویژه برنامه نمایشگاه « شهرک معارفی بهشت بانو» رونمایی کرد.

در این مراسم که جمعی از طلاب یمنی مقیم قم حضور داشتند، دکتر العماد در سخنانی اظهارداشت: کتاب جدیدی که من به رشته تحریر درآورده ام با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانش جمع کثیری از هموطنان یمنی ام می باشد که به دلیل عدم آگاهی نسبت به یازدهمین امام شیعیان اطلاع چندانی ندارند.

این عالم برجسته یمنی تصریح کرد: امروز مردم یمن نیازمند شناخت و کسب معارف بیشتر در خصوص ائمه اطهارعلیهاالسلام هستند و من احساس وظیفه کردم کتابی درباره یکی از ائمه مظلوم شیعه که هنوز هم غریب و مظلوم هستند نوشته و آن را به ملت مظلوم یمن تقدیم کنم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تعرض رژیم عربستان به یمن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کشور یمن در شرایط فوق العاده ای به سر می برد.

دکتر عصام العماد بیان داشت: با توجه به شرائطی که کشورهای مسلمان در آن قرار دارند و همچنین مشکلاتی که عربستان با آن روبرو است، این تجاوز نظامی رژیم وهابی عربستان می تواند برای یمن روزهای خوبی را به دنبال داشته باشد.

این مستبصر یمنی خاطرنشان کرد: کتابی که نوشته شده، در ارتباط با بحث وهابیت است، این کتاب را نوشتم به دلیل اینکه در منطقه یمن و عربستان مردم با توجه به جو سازی شدید وهابیت و نداشتن اطلاعات، از امام حسن عسگری علیه السلام بی اطلاع هستند و حتی سایتها و برنامه هایی علیه ایشان راه انداخته شده و برنامه ها به این امام همام توهین می کنند.

انتهای پیام 313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha