یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 348038
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
فرزندان طلاب

حوزه/ همایش بزرگ «غنچه های آسمانی»، ویژه تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون استان قم در مقطع ابتدایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این همایش روز جمعه به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان قم و با حضور حدود 4 هزار دانش آموز در دو نوبت صبح ویژه دانش آموزان ممتاز دختر و عصر ویژه دانش آموزان ممتاز پسر در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.

در کنار این همایش ها برنامه هایی با سخنرانی استاد رفیعی مشاور خانواده و حجت الاسلام تراشیون کارشناس تربیت کودکان ویژه والدین دانش آموزان ممتاز نیز برگزار شد.

اجرای برنامه شاد و مفرح توسط گروه رنگین کمان قم، اجرای سرود توسط گروه میثاق قم و اهدای هدایای فرهنگی بخشی از برنامه های این همایش بود.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه نیز در این همایش با بیان اینکه مرکز خدمات در این دور جدید و با تقدیر از زحمات گذشته بنا دارد که خدماتش هدفمند و متناسب با اهداف حوزه باشد گفت: در برنامه‌های مرکز خدمات دیده شده است خدماتش هم از حیث مخاطب و هم از حیث محتوا و تنوع متفاوت و گسترده تر انجام شود.

در ادامه حجت الاسلام حسین جعفریانی مدیر مرکز خدمات قم ضمن تبریک برای به ظهور رسیدن سعی و تلاش خانواده های روحانیون در تربیت فرزندانشان که موجب شده است این تعداد ممتاز تحصیلی به جامعه تحویل دهند گفت: در قم بیش از 12 هزار دانش آموز ممتاز تحصیلی در مقاطع مختلف داریم که در نوع خود در بین اقشار جامعه بی نظیر است.

وی ادامه داد: خداوند بر ما منت گذاشت که در بین خدمات معمول مرکز خدمات و با همت ریاست مرکز، خدمات عاطفی مورد توجه قرار گرفته است و تجلیل از فزندان ممتاز روحانیون یکی از این خدمات است.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha