شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاونت تهذیب

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام موسی بن جعفر(ع) با اشاره به اجرای برنامه های منظم تهذیبی در این مدرسه، از ارائه خدمات مشاوره ای به طلاب خبر داد.

حجت الاسلام موسوی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به برنامه های تهذیبی مدرسه علمیه امام موسی بن جعفر(ع) تهران اظهار داشت: برنامه های تهذیبی طلاب از همان نماز جماعت صبح در مسجد مدرسه و قرائت قرآن آغاز می شود و پس از آن زیارت عاشورا خوانده می شود تا فرهنگ عاشورا در وجود طلاب نهادینه شود.

معاون تهذیب مدرسه امام موسی بن جعفر(ع) با اشاره به برپایی جلسات درس اخلاق، ادامه داد: علاوه بر درس اخلاق متداول، هر دو هفته یک بار جلسات هفتگی اخلاق با حضور اساتیدی چون حجج اسلام والمسلمین علی اکبری و صالحیان برگزار می گردد.

وی با اشاره به ارائه مشاوره به طلاب، افزود: یک دوره مشاوره تحصیلی، تهذیبی و خانوادگی برای طلاب مدرسه برگزار شده و خدمات مشاوره ای دراین زمینه ها به آنان ارائه می شود.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: در ماه رجب طلاب علاقه مند به زیارت امام رضا(ع) مشرف می شوند تا با روحیه معنوی بهتری به ادامه تحصیل بپردازند.

معاون تهذیب مدرسه امام موسی بن جعفر(ع) برگزاری کلاس های تجوید و قرائت قرآن را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: پرونده تحصیلی منظم برای طلاب تشکیل داده شده و در کنار تحصیل، به مسائل و مشکلات روحی، مالی  و خانوادگی طلاب نیز رسیدگی می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha