جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 348108
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
محصولات تهذیب

حوزخ/ نمایشگاه آثار و محصولات مرکز مدیریت حوزه های علمیه و معاونت تهذیب در حاشیه آزمون ورودی حوزه علمیه برادران استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران ، حجت الاسلام احسان طریق الاسلامی، با اعلام این مطلب اظهارداشت: این نمایشگاه در حاشیه آزمون ورودی حوزه علمیه برادران استان تهران برای سال تحصیلی 95-94 برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه، دومین نمایشگاه استانی معاونت تهذیب بودکه در راستای ایجاد دسترسی آسان طلاب به محصولات تهذیبی و اخلاقی برگزار گردید.

مدیر اداره اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور، گفت: محصولات این نمایشگاه شامل موضوعات تربیت اخلاقی، قرآن و عترت، فرهنگی، مشاوره، امور خانواده و اطلاع‌رسانی بود که در معرض دید طلاب قرار گرفت.

وی با بیان این مطلب که همزمان با برگزاری آزمون برنامه ویژه‌ای برای والدین همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان تدارک دیده شده بود، تصریح کرد: نمایشگاه محصولات فرهنگی و تربیتی معاونت تهذیب کشور  با استقبال بسیار خوب افراد متقاضی ورود به حوزه و خانواده های آنان مواجه شد.

حجت الاسلام طریق الاسلامی، با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 200 عنوان کتاب و نرم افزار اخلاقی و دینی ارائه شد ،گفت: بازدیدکنندگان ضمن بازدید از این نمایشگاه در جریان فعالیت‌های معاونت تهذیب و برخی از معاونت های دیگر نیز قرار گرفتند.

به گفته وی در صورت استقبال طلاب و حوزویان، در سایر استانهای کشور نیز این نمایشگاه دایر و محصولات معاونت تهذیبی، اخلاقی و تربیتی در معرض دید طلاب قرار خواهد گرفت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha