جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: یکی از محاسن شهرداری تهران این است که بخشی از درآمدهای خود را صرف امور دینی می کند که این کار کار بسیار ارزشمندی است و نتایج بسیار خوبی را در بر خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له  ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام صادق‌زاده رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری با اشاره به اهمیت کار این نهاد در کشور اظهارداشتند: این نهاد وظیفه بسیار خطیر و سنگینی را به دوش گرفته است و باید به این وظیفه به خوبی عمل کند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: کار شهرداری مهندسی جامعه و حفظ ارتباط با مردم است و در این زمینه شهرداری تهران به واسطه اینکه در یک شهر پرجمعیت و مهم فعالیت می کند بسیار مهم است.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم  بیان کردند:  یکی از محاسن این نهاد در تهران این است که بخشی از درآمدهای خود را صرف امور دینی می کند که این کار کار بسیار ارزشمندی است و نتایج بسیار خوبی را در بر خواهد داشت.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بیان کردند: اطاعت از فرامین رهبری از سوی شهرداری تهران نشان‌دهنده فرمانبرداری و حسن علاقه به رهبر معظم انقلاب است.

ایشان گفتند:کار در شهرداری با صدمات و زحمات بسیاری همراه است و به همین دلیل باید در این کار جدیت داشته باشید و صبر پیشه کنید؛ زیرا این کار با روحیه دینی و معنوی و پیشه کردن صبر میسر می شود.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم خاطرنشان کردند: شهرداری به رغم این همه مشکلات توانست با‌ ساخت این همه بوستان‌ها و اجرای آنها در جهت  استفاده مردم رضایت آنها را فراهم کند که این امر بسیار شایسته است.

ایشان با ذکر این مطلب که مردم زمانی از مسئله‌ای ابراز رضایت کنند دعا می‌کنند که این بهترین قدر‌دانی از کسانی است که سبب این رضایت شده‌اند، گفتند: ‌خداوند دعاهای خیر مردم را در پرونده انسان قرار می‌دهد و به همین دلیل است که خدمت گذاران همیشه باید امیدوار به دعای مردم باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کردند: آثار کار نیکو در جامعه باقی می‌ماند و ما از حسن عمل شهردار تهران در این رابطه تقدیر می کنیم؛ امیدواریم در این راستا با توسعه خدمات و نیات خالص زمینه استفاده از نخبگان را فراهم کنید.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha