پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: خدماتی که مسئولین در قالب تولید علم و فناوری در کشور انجام می دهند، باید طوری باشد که کشورهای دیگر به تولیدات داخلی اعتماد کنند و بخواهند فناوری بیشتر در اختیار او قرار دهند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له امروز در دیدار پیمانکار شرکت مخابرات(سپنتا) به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته ای اشاره کردند و بیان کردند:  علم و فناوری هسته ای حق همه ملت ها است و باید از این حق برای پیشرفت و آبادانی کشور بهره ببرد،ولی متاسفانه بعضی کشورها برخورد نامناسبی با این موضوع دارند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: دشمن در مسائل هسته ای به دنبال بهانه است در کجای دنیا  است که علم در حال پیشرفت باشد و نگذارند از علم برای توسعه استفاده کنند.

ایشان افزودند: علم و فناوری باید در خدمت مردم و جامعه قرار گیرد و هر پدیده نو و فناورانه ای که وارد جامعه می شود، باید برای پیشرفت کشور باشد نه برای آسیب.

معظم له گفتند: مسئولین کشور سعی نمایند خدماتی که برای جامعه به وجود می آورند، از لحاظ کیفیت بهترین ها باشد و نه این که  از طریق این نوع فناوری به دنبال پر کردن جیب خود باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطر نشان ساختند: تولید فناوری اگر کیفیت عالی را به همراه داشته باشد، موجب اقتدا ایران در سطح بین الملل می شود.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم افزودند: خدماتی که مسئولین در قالب تولید علم و فناوری در کشور انجام می دهند، باید طوری باشد که کشورهای دیگر به تولیدات داخلی اعتماد کنند و بخواهند فناوری بیشتر در اختیار او قرار دهند.

انتهای پیام 313/40

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha