شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اختصاص بودجه های دولتی برای اماکن مقدسه در برخی کشورها، گفتند: برنامه های فرهنگی و توسعه ای در اماکن مقدسه، هزینه هایی در پی دارد که دولت باید برای این هزینه ها، بودجه ای قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»؛  ایشان امروز در دیدار مسئولان و مدیران آستان مقدس قم که در دفتر معظم له برگزار شد، گفتند: افرادی که مدیر یا مسئول سازمان و نهادی هستند، باید قابلیتی در خود داشته باشند تا به خوبی دستگاه مربوطه را اداره کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی، صبر و حوصله و آگاهی را لازمه مدیریت درست معرفی و عنوان کردند: به نظر بنده، در تولیت حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در آستان مقدس، آنچه که مشاهده کردیم، تلاش خوبی بود که توفیقات ارزشمندی نیز داشت. البته می دانیم که این توفیقات به تنهایی نیست و مدیران و مسئولان و خدام این بارگاه نورانی نیز هر کدام به اندازه سهم خود تأثیرگذار هستند.

 این استاد  خارج فقه  حوزه در ادامه با بیان این که مسائل درونی آستان مقدس به طور کامل در حال اجر است گفتند؛ ولی در عرصه بیرونی، باید اهتمام بیشتری داشت و  با سایر آستان های مقدس تعاملاتی برقرار کرد.

ایشان افزودند: در این تعاملات، تجربیات منتقل می شود و این مسئله در بالاتر بردن کیفیت کار و ارائه خدمات بهتر به زائران نقش مهمی خواهد داشت.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اختصاص بودجه های دولتی برای اماکن مقدسه در برخی کشورها، گفتند: برنامه های فرهنگی و توسعه ای در اماکن مقدسه، هزینه هایی در پی دارد که دولت باید برای این هزینه ها، بودجه ای قرار دهد.

این مرجع تقلید ادامه دادند: البته ممکن است در شرایط اقتصادی کنونی امکان چنین کاری وجود نداشته باشد، ولی باید اعتباری برای این اماکن مقدسه قرار داد.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha