جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: قدرت، یکی از مواردی است که انسان را به غفلت کشانده و در پی آن، خودفراموشی و خدافراموشی برای آدمی حاصل می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له پیش از ظهر امروز در دیدار با افسران نیروی انتظامی ابراز داشتند: چشم، دست، گوش، مغز و ... ابزار کمال انسان ها بوده و خداوند متعال در کتاب آسمانی اش، نکاتی را برای بندگان خود متذکر شده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این مطلب که عمر آدمی در حال گذر است، خاطرنشان ساختند: انسان باید مراقب رفتار و کردار خود باشد؛ چراکه عمر آدمی گذرا است و روزی فرا می رسد که حتی گاهی انسان نام خود را نیز فراموش می کند.

این استاد خارج فقه حوزه ادامه دادند: قدرت، یکی از مواردی است که انسان ها را به غفلت کشانده و در پی آن، خودفراموشی و بعد از آن خدافراموشی برای آدمی حاصل می شود.

معظم له تأکید کردند: هر چیزی که شاهد آن هستیم، قدرت خداست؛ چراکه این قدرت یگانه و شریکی برای او نیست.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، نیروی انتظامی را نیروی ملی دانستند و گفتند: شما در حال انجام جهاد اکبر هستید؛ چراکه همیشه در صحنه بوده و نظم و انضباط را در کشور برقرار می کنید.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه باید در خدمت، نیت خدایی داشت، تصریح کردند: برای رضای خدا خدمت کرده و به دنبال پاداش آخرت باشید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی حمایت از ولایت را ضروری دانستند و اظهار داشتند: باید همانند حضرت زهرا(س) حامی ولایت بوده و دنباله رو آن باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha