یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
استاد انصاریان

حوزه/ اگر آل سعود فرصت یابد، براساس مکتب شیطان پرستی و فرمانبری از آمریکا و اسرائیل، خانه کعبه و حرم رسول الله(ص) را ویران و با خاک یکسان می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، استاد حاج شیخ حسین انصاریان در واکنش به جنایات آل سعود علیه مردم مظلوم یمن، گفت: بیش از سیصد سال است که دنیای اسلام دچار گرگ‌های استعمارگری شده که معادن سرشار آنان را غارت کرده و خون هزاران مرد و زن و کودک را ظالمانه ریخته است.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت‌های مناطق مسلمان نشین به جای بیرون راندن استعمارگران و توجه به ملت‌های خود، از عوامل سرسپرده استعمار و نوکران بی جیره و مواجب آنان، برای غارت ثروت بی‌کران ملت‌های مسلمان و کشتار بی‌گناهان بوده‌اند.

* جنایات آمریکا قابل شمارش نیست

این استاد حوزه با بیان این که رشته استعمارگری از گرگ پیر استعمار انگلستان و فرانسه و بلژیک شروع و نزدیک به دو قرن است به چنگال بسیار خطرناک و بی‌رحم آمریکا افتاده است ،افزود: جنایات آمریکا که یکی از آنها حفظ حکومت غاصب، دزد و آدمکش اسرائیل در منطقه خاورمیانه است، قابل شمارش نیست و حکومت آل سعود نیز پس از ضعف انگلیس، در دامن آمریکا قرار گرفت و در نوکری و سرسپردگی پرورش یافت.

*ریشه آل سعود به یهود بر می گردد

استاد انصاریان ادامه داد: آل سعود، طبق مدارک متقن و مستند، در نسل‌های گذشته خود جزء یهودیان خیبرند، البته مستندات و کتاب‌های چاپ شده در این زمینه را پیش از انتشار در دنیای اسلام، با هزینه گزاف جمع آوری کردند.

وی تصریح کرد: آل سعود براساس مستندات قطعی و یقینی، هم زمینه ساز تشکیل رژیم صهیونیستی به وسیله پدر و جدشان عبدالعزیز آل سعودند و هم در همه امور از ابتدای امر هم‌پیمان اسرائیل بوده اند.

این محقق حوزوی یادآور شد: آئین آل سعود که معروف به آئین وهابیت است، مبتنی بر کتاب‌های ابن‌تیمیه بوده که بسیاری از علمای اهل سنت به کفر او فتوا داده‌اند.

*تربیت یافتگان انگلیس و آمریکا

وی ادامه داد: تربیت یافتگان انگلیس، صهیونیست، آمریکا، ابن‌تیمیه و محمدبن عبدالوهاب مردمی بسیار خشن، بی‌رحم، پرمدعا، فاسدالاخلاق، غارتگر معادن زرخیز عربستان و دشمن سرسخت همه طوایف مسلمین اعم از سنی و شیعه و سایر فرق هستند و قطعاً اگر فرصت یابند، براساس مکتب شیطان پرستی و فرمانبری از آمریکا و اسرائیل، خانه کعبه و حرم رسول بزرگ اسلام(ص) را ویران و با خاک یکسان خواهند کرد و همه آثار اسلامی را در عربستان و هر کشور اسلامی تخریب می‌کنند.

*دشمنی با بیداری اسلامی

استاد اخلاق حوزه با بیان این که آل سعود با همه آزادی خواهان و ملت‌هایی که می خواهند سرنوشتشان به دست خودشان باشد و در سایه بیداری اسلامی قرار گرفته‌اند، به شدت دشمن‌ است، گفت: همه مسائل ذکر شده، امروز در حملات ددمنشانه و بی‌رحمانه و به قول رهبر معظم انقلاب وحشی‌گرانه آنان نسبت به مردم آزادی خواه و مسلمان یمن مشاهده شود.

*جرم مردم یمن!

وی با اشاره به آیه 8 سوره بروج " و مانقموا منهم الا ان یومنوا بالله العزیز الحمید" گفت: ملت بیدار و بابصیرت و آگاه یمن از نظر آل سعود، جرمی و گناهی جز ایمان، عمل صالح و آزادی‌خواهی ندارند.

*جیره خواری مجامع حقوق بشری

استاد انصاریان با اشاره به سکوت مجامع جهانی در قبال جنایات آل سعود، تصریح کرد: به خاطر پرداخت پول نفت، سازمان‌های بین‌المللی اعتراض نکرده و سخنی از حقوق بشر به میان نمی آورند و قطعنامه‌ای هم علیه عربستان صادر نمی کنند.

وی خطاب به مردم مظلوم یمن گفت: شما ای مردم پاک طینت و مسلمان یمن! شما ای آزادی‌خواهان با کرامت! شما ای بپا خاستگان برای خدا و نجات کشورتان از چنگال استعمارگران و عوامل وابسته به آنان به سرکردگی منصورهای جانی و بی‌رحم و القاعده و داعش! یقین داشته باشید که خداوند و بندگان مومن او، در همه جای جهان پشتیبان شما و یار شما هستند و شکست دشمن خونخوار شما یعنی آل سعود بی‌رحم حتمی و پیروزی شما قطعی است و این مسئله‌ای است که تاریخ مظلومان و ظالمان ثابت کرده است.

*همراهی ملت ایران  با مردم یمن

استاد اخلاق حوزه در پایان خاطر نشان کرد: ما ملت ایران، در مجالس حسینی و مساجد و هنگام قرائت دعا به یاد شما هستیم و از خداوند مصرانه و متضرعانه پیروزی شما را خواهانیم.

انتهای پیام 30/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha