جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 348218
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
فراخوان

حوزه/ مسئول بخش نشریات تجربی دفتر فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه، با اشاره به اعلام نتایج مسابقات نشریه نگاری از ارسال 80 اثر به این مسابقه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام محمد کارگر مطلق، اظهارداشت: این مسابقه به همت بخش نشریات تجربی دفتر امور فرهنگی معاونت و  با هدف شناسایی و تشویق طلاب مستعد در زمینه نشریه نگاری برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که مسابقه نشریه نگاری با موضوع «سبک زندگی فاطمی» با همکاری معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، افزود: تعداد 80 نشریه از مدارس علمیه سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند که پس از بررسی به عمل آمده توسط داوران و کارشناسان آثار برگزیده اعلام شد.

مسئول بخش نشریات تجربی دفتر فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه، گفت: آثار رسیده به دبیرخانه مسابقات  در قالب نشریه دیواری، تک برگی، بروشور و دفترچه ای و صرفا با موضوع سبک زندگی فردی، اخلاقی ، اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا(س) بود.

وی تصریح کرد: داوری نشریات رسیده هم در دو قالب، مجموعه نشریه و ستونهای نشریه (داستان ، طنز، گرافیک و یادداشت‌ها)  به صورت مجزا  انجام  و در نهایت 21 اثر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

حجت الاسلام کارگر مطلق، با بیان اینکه تعداد استانهای شرکت کننده در این مسابقه حدوداً 15 استان بود، یادآورشد: به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اعم از کمک هزینه عمره، عتبات و 50 سفر مشهد مقدس به همراه خانواده و ... اهداء می شود.

وی خاطرنشان ساخت: تعداد افراد هیئت تحریریه این آثار از جمله سردبیر، طراح، داستان نویس و... (بر اساس اطلاعات ثبت شده در شناسنامه آثار ) حدوداً 300 نفر  از طلاب می باشند.

حجت الاسلام کارگرمطلق، با بیان اینکه نتایج مسابقات در سایت دفتر فرهنگی معاونت تهذیب به آدرسwww.farhangi.tahzib-howzeh.ir  بارگذاری شده است، یادآورشد: برای مراحل بعدی این مسابقات جهت تقویت و رشد طلاب شرکت کننده در زمینه نشریه نگاری، دوره‌هایی در نظر گرفته شده است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha