پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 348983
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
حجت الاسلام حسن صادقی نسب - گناباد

حوزه / امام جمعه گناباد با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند سبک زندگی علوی است، بر شناخت بیشتر ابعاد شخصیتی این امام همام توسط همگان تاکید کرد.

امام جمعه گناباد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تبریک فرا رسیدن ایام ولادت امام علی(ع) ، اظهارداشت: این امام همام، در شناخت خدا عارف‌ترین، در عبادت عابدترین، در خدمت به جامعه خدمتگذارترین، در اخلاق خوب خوش اخلاق، در میدان جنگ، بهترین فرمانده، در کلاس پیامبر(ص) شاگرد ممتاز  ، در مزرعه بهترین کشاورز و در قضاوت هم بهترین قاضی بوده و تمام این صفات تنها بخشی از کمالات ایشان است.

 وی خاطر نشان کرد : ما اگر خود را دوست حضرت می نامیم پس باید به سوی این کمالات حرکت کنیم و از ملت های دیگر  هم در اخلاق و هم در عبادت جلوتر باشیم .

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نسب اظهار داشت :  به هرحال وظیفه داریم که سبک زندگی آن حضرت را شناخته و در زندگی خود آن را پیاده کنیم.

وی با تاکید بر پیشرفت علمی در همه ابعاد به تبعیت از امام علی(ع) گفت: این درست نیست که امیر المومنین(ع) داناترین فرد باشند و ما ملتی که پیرو ایشان هستیم از لحاظ رتبه علمی عقب باشیم، لذا باید از نظر علمی نیز جزء سرآمدان جامعه جهانی بوده و برای پیشرفت و استقلال علمی جامعه تلاش کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha