چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 348750
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
مشاوره بانوان - تبلیغ بانوان

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شیراز، از حضور طلاب خواهر این مدرسه در مناطق محروم و پاسخ به شبهات خبرداد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه(س) شیراز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در  فارس ، با اشاره به فعالیت های این مدرسه بیان کرد: یکی از شاخصه های مدرسه علمیه الزهرا(س)  اهمیت دادن به برنامه های فرهنگی است که  باید تمام رویکردها، روش ها، تشویق ها و امتیازات این فعالیت ها متناسب با عمل و فعالیت طلاب باشد.

 خانم ارزاقی برگزاری اردوهای تربیتی - فرهنگی و تشکیل حلقه های صالحین و معرفتی را از جمله دیگر برنامه های این معاونت اعلام کرد و گفت: حلقه های تربیتی به منزله ستون های نگه دارنده شجره طیبه صالحین محسوب شده و کلیه برنامه های تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی در قالب حلقه ها صورت می پذیرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه(س) شیراز گفت: برگزاری مسابقات تفسیر، قرائت، تجوید و مفاهیم قرآن کریم و همچنین استفاده از پیام های ناب اخلاقی از متون روایی و نصب آن در مدرسه، برگزاری مراسم اعیاد و عزاداری ها و پاسخ به شبهات از مهمترین برنامه های این مدرسه علمیه می باشد.

وی با اشاره به فواید ورزش برای طلاب خاطر نشان کرد: طلاب می توانند با اتکاء به ورزش، از روح و بدنی سالم برخوردار شوند، بر این اساس مدرسه علمیه الزهرا(س) به امکانات روز ورزشی مجهز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha