جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عماد

حوزه/ معاون پژوهش حوزه های علمیه گفت: گام نخست برای تعامل بهتر حوزه با معاونت علمی فناوری، تعریف دقیق نیازهاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید علی عماد صبح امروز در دیدار معاون علمی فناوری رئیس جمهور با مدیر حوزه های علمیه اظهار داشت: جلسات مناسبی با معاونت علمی فناوری رئیس جمهور برگزار کرده‌ایم و می توانیم به نقاط مشترکی دست پیدا کنیم.

وی ابراز داشت: یکی از برنامه هایی که در جلسات با این معاونت به دنبال آن هستیم، حمایت از نخبگان حوزوی است که به نتایج خوبی رسیده ایم.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: حوزه های علمیه با 13 ستاد تعریف شده در معاون علمی فناوری وضعیت های متفاوتی دارد با برخی ارتباط داریم و  باید برای آن برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم.

این کارشناس عرصه پژوهش افزود: البته در حال حاضر در برخی از این ستادها نیز نمی توانیم حضوری مثمرثمر داشته باشیم؛ چراکه برای ما حوزه ای مبهم و ناشناخته دارند که باید بر روی آن کار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عماد تصریح کرد: گام نخست برای تعامل بهتر حوزه با معاونت علمی فناوری، تعریف دقیق نیازهاست.

وی بیان داشت: ایجاد برنامه ای برای حضور نخبگان حوزوی در ستادهای معاونت علمی فناوری از مباحثی است که باید بر روی آن کار شود.

معاون پژوهش حوزه های علمیه در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت: توجه به پیوست های فرهنگی در ستادهای معاونت علمی فناوری از دیگر مباحثی است که نیاز به توجه بیشتری دارد.

این کارشناس عرصه پژوهش ادامه داد: اگر پیوست فرهنگی برای پروژه های فرهنگی و فناورانه تعریف کرده؛ اما  در بخش کلان، برنامه ای نداشته باشیم، نتیجه ای نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عماد در پایان با اشاره به حضور نیروهای بالفعل متخصص در حوزه های علمیه، ابراز داشت: حوزه‌های علمیه انجمن‌ها، گروه ها و شخصیت های خوبی در زمینه های گوناگون دارد که می تواند به کمک معاونت علمی فناوری آمده و شما را یاری نماید.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha