پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 348884
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: حوزه امروز با حوزه دیروز کاملا متفاوت است؛ چراکه امروز دوشادوش نظام به پیش رفته و پیگیری جدی نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری صبح امروز در دیدار با معاون علمی فناوری رئیس جمهور که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه درقم برگزارشد اظهار داشت: این معاونت برای آنچه که در کشور انجام می پذیرد، برنامه ریزی داشته و ارتقاء سطح دانش کشور در عرصه اقتصاد دانش بنیان را که مورد تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب است، دنبال می کند.

وی ابراز داشت: جهت گیری و نگاه بلند شما امید بخش بوده و باید برای مباحث کلان کشور که در حیطه فعالیت شماست، تصمیم گیری های درست و صحیح داشته باشید.

مدیر حوزه های علمیه، خاطرنشان ساخت: 13 ستادی که در معاونت علمی فناوری مشغول به فعالیت هستند، نشان دهنده پیشرفت کار شماست که مایه امیدواری است.

معاون جامعه مدرسین توجه به نخبگان کشور را مهم دانست و گفت: حوزه های علمیه دارای نخبگانی است که در عرصه هایی همچون علوم انسانی می تواند بسیار تأثیرگذار بوده و همراه شما باشند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: حوزه،  دوستدار تعامل با این معاونت بوده و می توانیم با ظرفیت های بالفعل موجود به شما کمک کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: در مباحث بالقوه نیز حوزه، این ظرفیت را دارد که با اعلام نیاز معاونت علمی فناوری، در آن عرصه ورود کرده و با شما همکاری نماید.

وی اظهار داشت: حوزه امروز با حوزه دیروز کاملا متفاوت است؛ چراکه امروز دوشادوش نظام به پیش رفته و پیگیری جدی نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری دارد.

مدیر حوزه های علمیه در پایان ابراز داشت: حوزه های علمیه 24 اردیبهشت ماه سال جاری، همایشی را در راستای تجلیل از نخبگان با عنوان استعدادهای برتر برگزار می نماید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha