جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی سبحانی

حضرت آیت الله سبحانی بر ضرورت احترام به نخبگان و دانشمندان تاکید کردند و گفتند: بستر مناسب برای ابتکارات نخبگان به گونه ای ایجاد شود که فرار از مغزها صورت نگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی عصر امروز در دیدار با ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تجلیل از دلاوری های شهید ستاری،  اظهارداشتند: تلاش کنید رشد علمی همراه با تزکیه نفس باشد که در این صورت علم تاثیرگذار خواهد بود.

ایشان تصریح کردند: انبیا در راستای علم و تزکیه حرکت کردند و ما نیز باید در این جهت گام برداریم.

معظم له افزودند: تلاش کنید در تولیدات وجدان کاری و استحکام محصولات در سرلوحه کار باشد و همگام با صنعت به نیروی انسانی نیز توجه شود؛ چرا که بخشی از نیازها را فکر و اندیشه برطرف می کند.

این مرجع تقلید بر ضرورت استفاده از تحقیقات و پایان نامه ها تاکید کردند و گفتند: استفاده از این منابع پژوهشی دانشگاهیان سرلوحه کار باشد؛ زیرا اگر این اتفاق رخ ندهد، بودجه علمی صرف می شود و کارایی نیز ندارد.

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه نیمی از دختران در دانشگاه ها تحصیل می کنند، گفتند: تلاش کنید رشته های دانشگاهی متناسب با نیازهای جامعه و ظرفیت دختران باشد.

ایشان با بیان اینکه محصولات شرکت های دانش بنیان نشان از فرهنگ جامعه دارد، ابراز داشتند: تلاش کنید فرهنگ اسلامی در این محصولات ظهور و بروز داشته باشد.

معظم له بر ضرورت احترام به نخبگان و دانشمندان تاکید کردند و گفتند: بستر مناسب برای ابتکارات نخبگان به گونه ای ایجاد شود که فرار از مغزها صورت نگیرد.

این مرجع تقلید با اشاره به مشکلات آبی کشور، گفتند: ائمه معصومین(ع) بر ضرورت صرفه جویی و حفظ آب تاکید داشتند و مسئولان  به روایات مراجعه کنند تا مشکلات کم آبی کشور رفع شود.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha